System zarządzania jakością
Zakres wymagań Systemu Zarządzania Jakością i Środowiskiem obejmuje sprzedaż, produkcję, projektowanie, testowanie i konfekcjonowanie materiałów eksploatacyjnych Asarto i Tiom oraz sprzedaż i dystrybucję urządzeń biurowych i materiałów eksploatacyjnych.
Certyfikowany System Zarządzania Jakością jest przede wszystkim dowodem na to, że dbamy o jakość naszych usług i znamy oczekiwania naszych Klientów. Dodatkowo, wprowadzenie SZJ (Systemu Zarządzania Jakością) umożliwiło również szereg usprawnień w ramach funkcjonowania firmy, m.in:
- Gromadzenie wiedzy, gdyż do opracowania SZJ wykorzystano wieloletnie doświadczenie pracowników poszczególnych działów
- Sprawny system kontroli jakości pozwalający na eliminowanie niezgodności już we wstępnych stadiach danej procedury
- Zwiększenie efektywności działania, ponieważ zebranie w jeden kompletny pakiet zasad działania Spółki pozwala na sprawniejszą organizację pracy
- Ujednolicenie i uproszczenie przebiegu działań, gdyż każdy pracownik zaznajomiony z procesami zachodzącymi w Spółce potrafi odnaleźć się na mapie procesów i postępować zgodnie z obowiązującymi go procedurami
Najważniejszym założeniem przyświecającym wdrożeniu Systemu jest dążenie do stałego zwiększania jakości usług świadczonych przez naszą spółkę. Dostrzegamy fakt, iż rynek zaczyna faworyzować przedsiębiorstwa posiadające certyfikaty jakościowe, a posiadacz systemu zarządzania jakością jest traktowany poważniej zarówno przez stałych odbiorców, jak i przez potencjalnych nowych klientów.
Zapraszamy do zapoznania się z obowiązującą Polityką Jakości i Środowiska naszej firmy.